Witam Was!

Dzisiaj mamy poniedziałek i pewnie większość z Was czeka na oficjalne wyniki wyborów, dlatego co chwile sprawdza swój telefon, bo może jego partia będzie miała 0,01 procent więcej niż 15 minut temu. Jednakże wyniki wybory to już przeszłość i nic z tym nie zrobimy. Miałeś szanse wczoraj, a dzisiaj musisz już żyć swoim życiem. Rezultat głosowania może być dla Ciebie małym zaskoczeniem, tak samo, jak fakt, że blog LiczySieCel.pl opublikował nowy wpis w poniedziałek, dlatego pragnę Wam przedstawić nowym pomysł na bloga.

Z racji tego, że realizuje nowy projekt, postanowiłem zmienić trochę plan publikacji na blogu. Od dzisiaj do co najmniej końca roku wpisy będą pojawiać się codziennie:
-Standardowo w niedziele główny, trochę dłuższy artykuł bloga.
-Artykuły o znanych osobach zostaną przeniesione ze środy na sobotę.
-Nowy cykl krótkich tekstów będzie się pojawiać od poniedziałku do piątku.

No więc czym jest nowy cykl? Napisze może tak: Jakiś czas temu pisałem o złych nawykach, w niedziele pojawił się artykuł o dobrych nawykach, a oba te artykuły to kropla w morzu wszystkiego, co mogę na ten temat napisać. Dlatego z racji tego, że to nawyki kształtują to, kim jesteśmy i co w życiu osiągamy, postanowiłem stworzyć nowy cykl, który być może pomoże zmienić Wam swoje przyzwyczajenia, a tym samym może w końcu zaczniecie realizować wyznaczone cele.

Mamy dwie szkoły wprowadzania nawyków w życie:
1. Uczymy się nowych dobrych przyzwyczajeń, tak długo aż nie będzie miejsca na tę złe.
2. Uczymy się jak wyeliminować te złe, dzięki czemu dobre będą mogły zająć miejsce tych złych.

Ja postanowiłem zacząć serie od eliminacji złych nawyków, musimy zrobić miejsce na te dobre. Osobiście uważam, że bardziej w życiu przeszkadzają nam takie złe przyzwyczajenia jak:
-oglądanie telewizji
-używki
-hazard
-brak odpowiedzialności finansowej
-przeklinanie
-czy też co najmniej 100 innych, które pojawią się na tym blogu.

Jeśli założymy, że naszym celem będzie schudnąć 20kg w rok, to jeśli w naszej diecie króluje biały cukier, a naszą ulubioną aktywnością fizyczną, którą robimy automatycznie zaraz po powrocie z pracy, jest klikanie palcem w pilota od telewizora, to nie gwarantuje Wam sukcesu. Musimy wyeliminować te złe nawyki, jakimi są słodycze czy też słodkie napoje, a zamiast tracić czas na telewizor, zacząć ćwiczyć albo chociaż codziennie iść na spacer i zobaczyć, że sąsiad pół roku temu pomalował elewacje.

Naszym celem może być też pisanie książki. I tutaj muszę zadać Wam pytanie. Czy w pisaniu książki pomoże Wam codzienne siedzenie nosem w telefonie? Czy może pomoże Wam balowanie codziennie do późnych godzin wieczornych? Osobiście uważam, że nie, ale jeśli chcecie napisać książkę o zachowaniu ludzi na imprezach i robicie to w ramach eksperymentu, to myślę, że to jedyny argument, który przemawia na Waszą korzyść 🙂

Mam nadzieje, że nowy cykl przypadnie Wam do gustu i być może zmieni coś w Waszym życiu. Może eliminacja złych nawyków i wprowadzenie nowych dobrych przyzwyczajeń pomoże Wam w osiąganiu Waszych celów. W każdym mini artykule postaram się opisać sposoby na dodanie lub usunięcie nawyków z Waszego życia. Dodatkowo postanowiłem zrobić dla Was mały arkusz, który pomoże Wam wprowadzać dobre, a także eliminować złe nawyki.

Jeśli chcesz otrzymać taki arkusz, to zapisz się do newslettera tutaj:

(Visited 43 times, 1 visits today)
Please follow and like us:

Dodaj komentarz